Brian Fallon Song Lyrics - If Your Prayers Don't Get To Hea... - Sign the fanpage if you like.
If Your Prayers Don't Get To Heaven by Brian Fallon

Sleepwalkers lyrics

If Your Prayers Don't Get To Hea... lyrics

Artist: Brian Fallon
Album: Sleepwalkers (2018)

Lyrics
 
Home > Brian Fallon > If Your Prayers Don't Get To Hea...



Press CTRL-D on your keyboard to bookmark this page. Report broken, missing or wrong video to us here and we will fix it.

I'm packing up, I've gotta move
I'ma blow a fifty-foot hole through the dark clouds in our room
I'm making a change I'm gon' starting today
I'ma roll these dice with a song tonight, I'm gonna whip these blues away
And I'm gonna run so far they'll never find me again.

But I ain't leavin', I ain't leavin' 'less I'm leavin' here with you
I've been patient while I waited, but I feel it's time to move
You've been crying, yeah, I've seen you
Honey, I've been crying too
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe for you
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe 'til they do.

I just wait in the cold, cold gray
But I know like I've been told, yeah, mama said, 'hold onto hope'
She whispers sweet, 'there's a light and glory'
But you gotta burn that sound of the voices out that wanna bring you to your knees
And you gotta run so far they'll never find you again.

But I ain't leavin', I ain't leavin' 'less I'm leavin' here with you
I've been patient while I waited, but I feel it's time to move
You've been crying, yeah, I've seen you
Honey, I've been crying too
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe for you
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe 'til they do.

And when I was a child, a dream came to me
Where every soul hanging low found its piece of dignity
'til that dream gets to heaven, you can ride this train for free
'til that dream gets to heaven, you can ride this train on me
And we're gonna run so far they'll never find us again.

But I ain't leavin', I ain't leavin' 'less I'm leavin' here with you
I've been patient while I waited, but I feel it's time to move
You've been crying, yeah, I've seen you
Honey, I've been crying too
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe for you
If your prayers don't get to heaven, I'm gon' keep them safe 'til they do
'til they do
'til they do
'til they do.




All lyrics are property of their owners.
Lyrics submitted by Marcel on 02/13/2018 - Correct these lyrics or Submit your Lyrics for Brian Fallon

Home > Brian Fallon > If Your Prayers Don't Get To Hea...

Album
Sleepwalkers lyrics Artist: Brian Fallon
Album: Sleepwalkers
Song: If Your Prayers Don't Get To Hea...
Release: (2018)
  If Your Prayers Don't Get To Heaven
  Watson

More music by Brian Fallon

sleepwalkersAlbum
Sleepwalkers (2018)
painkillersAlbum
Painkillers (2016)
Sponsored Link

Video - Listen to 'If Your Prayers ...'

Karaoke scroller

Slow/ReversePlay/Pause Increase Speed

Sponsored Link