Jay-Z Song Lyrics - Money, Cash, Hoes
Money, Cash, Hoes - Song Lyrics - by Jay-Z

Home > Jay-Z > Money, Cash, Hoes

Below you can read the song lyrics of Money, Cash, Hoes by Jay-Z, found in Album Vol. 2... Hard Knock Life released by Jay-Z in 1998. Remember that you can play this song at the right column of this page by clicking on the PLAY button. You can also use the lyrics scroller to sing along with the music and adjust the speed by using the arrows. Press CTRL-D on your keyboard to bookmark this page. Report broken, missing or wrong video to us here and we will fix it.

Vol. 2... Hard Knock Life - Jay-Z lyrics

Money, Cash, Hoes
Jay-Z Song Lyrics

Artist: Jay-Z
Album: Vol. 2... Hard Knock Life (1998)

[Jay-z]
Turn the lights all the way
Turn the lights all the way down
What uhhuh yeah
(Uhh)
Come on
Big flow
(Ggrrrrrr)
Come on yeah come on

Yo yo j-a-y, I flow sick
Fuck all y'all haters blow dick
I spits the game for those that throw bricks
Money cash hoes money cash chicks what
Sex murder and mayhem romance for the street
Only wife of mines is a life of crime
And since, life's a bitch in mini-skirts and big chests
How can I not flirt with death
That's life's a nigga, long as life prevent us
We gonna send a lot and pray to christ forgive us
Fuck it
Ice the wrists and raise the price on these niggaz
Y'all can't floss on my level
I'll invite you all to get wit us if ya ball is glitter
When I go all the harlem playaz wall my picture
If you get close enough you can read the scripture
It reads money cash hoes how real was that nigga what

[Chorus repeat 2x]
Money cash hoes money cash hoes (what)
Money cash hoes money cash hoes (uhh)
Money cash hoes money cash hoes (come on)
Money cash hoes (what) hoes (what) hoes (what)

Flavors robust platinum and gold touch
Y'all rap now, fast money lets slow it up
Niggaz try to stop jay-z to no luck
Roc-a-fella foreva ceo what what
Us the villains, fuck your feelings
While yall playa hate we in the upper millions
Whats the dealings (huh) its like new york's been soft
Ever since snoop came through and crushed the buildings
I'm tryin to restore the feelings fuck the law keep dealing
More money more cash more chilling
I know they gone criticize the hook on this song
Like I give a fuck I'm just a crook on this song
Bed-stuy brooknon took on the world
Shit I led a life you can write a book on
Sex murder and mayhem romance for the street
Man and I tell ya itll be the best seller

[Chorus 2x]

[Dmx]
D-m-x and my dogs bite
Jigga my nigga rhyme all night
Thugs for life one night with this rap shit
Let em go and I bet they know what'll happen
When we clap shit
Actin like we owe em something
Then we show em something
Talk greasy I think they found em down the road or something
Fuckin wit a madman in a bad mood
Its like fuckin wit a mad dog that wasnt fed food
And the only thing thats stoppin him is you
Cause the only thing that he'll be droppin is you
Topic include; choppin in two
Drop it to clue and the response from the street
This was one dog that loves raw meat
But gettin back to just cause I, love my niggaz
I shed blood, for my niggaz
Let a nigga holler where my niggaz
All I'ma hear is right here my nigga

[Chorus 2x]

Roc-a-fella shit uhhuh
Ruff ryders
My nigga swizz
Uhhuh uhhuh
Dont stop biatch
Uh
Uhhuh yeah
Inspect the game yo



All lyrics are property of their owners. Leave us some feedback about our site.
Lyrics submitted by Marcel on 08/11/2013 - Correct these lyrics or Submit your Lyrics for Jay-Z.

Home > Jay-Z > Money, Cash, Hoes

Album
Vol. 2... Hard Knock Life lyrics Artist: Jay-Z
Album: Vol. 2... Hard Knock Life
Song: Money, Cash, Hoes
Release: (1998)
  Money, Cash, Hoes

More music by Jay-Z

magna_carta_holy_grailAlbum
Magna Carta... Holy Grail (2013)
watch_the_throneAlbum
Watch The Throne (2011)
the_blueprint_3Album
The Blueprint 3 (2009)
american_gangsterAlbum
American Gangster (2007)
kingdom_comeAlbum
Kingdom Come (2006)
collision_courseAlbum
Collision Course (2004)
unfinished_businessAlbum
Unfinished Business (2004)
the_black_albumAlbum
The Black Album (2003)
the_blueprint_2_the_gift_and_the_curseAlbum
The Blueprint 2: The Gift & The Curse (2002)
the_best_of_both_worldsAlbum
The Best Of Both Worlds (2002)
the_blueprintAlbum
The Blueprint (2001)
the_dynasty_roc_la_familiaAlbum
The Dynasty Roc La Familia (2000)
vol_3_life_and_times_of_s_carterAlbum
Vol. 3... Life And Times Of S. Carter (1999)
vol_2_hard_knock_lifeAlbum
Vol. 2... Hard Knock Life (1998)
in_my_lifetime_vol_1Album
In My Lifetime Vol. 1 (1997)
reasonable_doubtAlbum
Reasonable Doubt (1996)
Sponsored Link

Video - Listen to 'Money, Cash, Hoe...'

Karaoke scroller

Slow/ReversePlay/Pause Increase Speed

Sponsored Link