Justin Timberlake Song Lyrics - Young Man - Sign the fanpage if you like.
Young Man by Justin Timberlake

Man Of The Woods lyrics

Young Man lyrics

Artist: Justin Timberlake
Album: Man Of The Woods (2018)

Lyrics
 



Press CTRL-D on your keyboard to bookmark this page. Report broken, missing or wrong video to us here and we will fix it.

(Da-da
Da-da
Da-da
Yeah, good job...)

I said, young man
Sit down, let me tell you how it's s'posed to be
How they told to me
I said, young man, if you wanna make god smile
Make plans, you've got to be ready
You don't understand, right now you're a young man
You gon' have to stand for something.

Beautiful boy, got it from your momma
Damn, she look good, you might get a sister
By the time you get the picture
If you want a woman this good, gotta clear your system
And it's all right
If you need to cry, you've got my permission
You can do anything in the world if you listen.

Like a young man
Sit down, let me tell you how it's s'posed to be
How they told to me
I said, young man, if you wanna make god smile
Make plans, you've got to be ready
You don't understand, right now you're a young man
But you gon' have to stand for something.

We don't ever back down, don't back down
We don't have to act out, don't act out
And even when you fall, don't stay down
If you need me around, you know I stay down
And anywhere you go, you can go your own way
If you ask me how I know these things, remember I once was a.

Young man
Sit down, let me tell you how it's s'posed to be
How they told to me
I said, young man, if you wanna make god smile
Make plans, you've got to be ready
You don't understand, right now you're a young man
But you gon' have to stand for something.

Someday somebody's gonna break your heart in two
And I'll be there
Someday you're gonna break somebody's heart
That's what we do
One day I'll be gone, son, but right now I'm home
No, you'll never be alone
Maybe someday you'll be talking to your own.

Young man, yeah...
You know your daddy's so proud of you
My little young man
Mama just can't get enough of you
My little young man, yeah...
You know your daddy's so proud of you
My little young man, yeah...

I said, young man
Sit down, let me tell you how it's s'posed to be
How they told to me
I said, young man, if you wanna make god smile
Make plans, you've got to be ready
You don't understand, right now you're a young man
You gon' have to stand for something.

(Daddy!
Is it daddy?
Daddy!
Daddy!
Yes, it's daddy
Say 'I love you, daddy'
'I love you, daddy')




All lyrics are property of their owners.
Lyrics submitted by Marcel on 02/09/2018 - Correct these lyrics or Submit your Lyrics for Justin Timberlake


Album
Man Of The Woods lyrics Artist: Justin Timberlake
Album: Man Of The Woods
Song: Young Man
Release: (2018)
  Filthy
  Sauce
  Wave
  Young Man

More music by Justin Timberlake

man_of_the_woodsAlbum
Man Of The Woods (2018)
the_2020_experience_2_of_2Album
The 20/20 Experience: 2 Of 2 (2013)
the_2020_experienceAlbum
The 20/20 Experience (2013)
futuresex__lovesoundsAlbum
FutureSex / LoveSounds (2006)
justifiedAlbum
Justified (2002)
Sponsored Link

Karaoke scroller

Slow/ReversePlay/Pause Increase Speed

Sponsored Link