Mac Miller Song Lyrics - Dunno
Dunno by Mac Miller

Swimming lyrics

Dunno lyrics

Artist: Mac Miller
Album: Swimming (2018)

Lyrics
 

Press CTRL-D on your keyboard to bookmark this page. Report broken, missing or wrong video to us here and we will fix it.



Hmm-hmm...
Hmm-hmm...
Yeah...

She do whatever she like
And that just don't seem right, yeah...
Make people so mad, yeah
And want her so bad, hm, well
We was fuckin', almost missed my flight
I wasn't even trippin', I said its all right, yeah...
Goddamn, we was hit last night
Wouldn't you rather get along? wouldn't you rather get along?
You was coughin' when you hit my weed
But I've never seen you feel that free
So cute, you wanna be like me
Wouldn't you rather get along? wouldn't you rather get along?

Until, until, there is no longer
Let's get lost inside the clouds
And you, you don't gotta work harder
I can calm you down, yeah...

Well I was busy when you hit my phone
But you miss me, tell me come back home, yeah
You don't really like to sleep alone
But I'm takin' too long, I'm always takin' too long
If we don't get trip, we could be right here
When the shit get weird, we could switch up gears
I wanna see them lips, kiss 'em ear to ear
I wanna hear your song
Ooh, I wanna feel just how you feel
Touch it one more time so I know you're real
We could spin that wheel, wouldn't you rather get along?

Until, until, there is no longer
Let's get lost inside the clouds
And you, you don't gotta work harder
I can calm you down.

I think we just might be alright, thank god
I think we're gonna be alright, alright, okay
Hope your clothes don't close your breath
That's really your favorite, I know.



All lyrics are property of their owners. Leave us some feedback about our site.
Lyrics submitted on 08/21/2018 - Correct these lyrics or Submit your Lyrics for Mac Miller.


Album
Swimming lyrics Artist: Mac Miller
Album: Swimming
Song: Dunno
Release: (2018)
  2009
  Dunno
  Wings



More music by Mac Miller

swimmingAlbum
Swimming (2018)
the_divine_feminineAlbum
The Divine Feminine (2016)
good_amAlbum
GO:OD AM (2015)
facesMixtape
Faces (2014)
delusional_thomasMixtape
Delusional Thomas (2013)
watching_movies_with_the_sound_offAlbum
Watching Movies With The Sound Off (2013)
best_day_everMixtape
Best Day Ever (2011)
on_and_on_and_beyondEP
On And On And Beyond (2011)
blue_slide_parkAlbum
Blue Slide Park (2011)
kidsMixtape
K.I.D.S. (2010)
Sponsored Link

Video - Listen to 'Dunno'

Karaoke scroller

Slow/ReversePlay/Pause Increase Speed

Sponsored Link